Frontem do klienta:

- na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni, nie musisz tłumaczyć dlaczego oddajesz zakupiony produkt
- na zwrot należności mamy 10 dni, staramy się jednak robić to już drugiego dnia od otrzymania Twojej paczki
- artykuły przeznaczone do spożycia (kawa, czekolada) nie podlegają zwrotowi
- na rozpatrzenie reklamacji mamy 10 dni, staramy się jednak aby stało się to szybciej
- paragon jest Twoim potwierdzeniem zakupu, nie wyrzucaj go - przyda się podczas reklamacji

- kontakt z nami to czysta przyjemność :) - stąd też warto pisać/dzwonić i być na bieżąco ze swoją sprawą 

Adres do wysyłki:

GorzkoiSlodko.pl
Straszęcin 295J
39-218 Straszęcin

telefon: 512 302 008
email: sklep@gorzkoislodko.pl

Bardziej zawile:

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu
szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić
ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
3. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna
w terminie 14 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana).
Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. 
Dodatkowe informacje uzyskać można każdej karcie produktu - Informacje od Sprzedającego.
4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot należy uzgodnić e-mailem (sklep@gorzkoislodko.pl). Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
5. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki do Sprzedającego.
Sprzedający zobowiązany jest do poniesienia kosztów wysyłki jakie poniósł Kupujący podczas zakupu przedmiotu, jednak nie wyższych jak najniższa
dostępna opcja dostawy towaru do klienta.
6. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
7. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i dowodem
zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
8. Reklamacja i zwroty są rozpatrywane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
  
FORMULARZE DO POBRANIA:
  
   

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZISIAJ DO NASZEGO NEWSLETTERA I

KUPUJ TANIEJ!

Newsletter