Frontem do klienta:

- na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni, nie musisz tłumaczyć dlaczego oddajesz zakupiony produkt,
- na zwrot należności mamy 10 dni, staramy się jednak robić to już drugiego dnia od otrzymania Twojej paczki,
- pamiętaj, że po otworzeniu pełnowartościowego towaru tracisz możliwość jego zwrotu,
- na rozpatrzenie reklamacji mamy 10 dni, staramy się jednak aby stało się to szybciej,
- paragon jest Twoim potwierdzeniem zakupu, nie wyrzucaj go - przyda się podczas reklamacji,
- kontakt z nami to czysta przyjemność :) - stąd też warto pisać/dzwonić i być na bieżąco ze swoją sprawą.

Adres do wysyłki:

GorzkoiSlodko.pl
Straszęcin 295J
39-218 Straszęcin

telefon: 512 302 008
email: sklep@gorzkoislodko.pl

FORMULARZE DO POBRANIA:

Formularz reklamacyjny - kliknij i pobierz.
Formularz zwrotu/wymiany - kliknij i pobierz.