"PRZED ZAKUPEM" CZYLI O CO PYTACIE NAS NAJCZĘŚCIEJ:

1. Czy na zakupione produkty mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, w tym celu należy zaznaczyć opcję „Faktura Vat” podczas składania zamówienia.

2. Czy macie oferujecie inne produkty niż te w sklepie?
Wszystko co posiadamy w ofercie znajdziesz też w naszym sklepie internetowym.

3. Jak długo muszę czekać na przesyłkę? 
Jeżeli zamówienie wpłynie przed 14:00, na 99% paczka dotrze do Ciebie w następny dzień roboczy.
Na stronie każdego produktu znajdziesz informację o czasie realizacji zamówienia.

4. Jaka opcje dostawy wybrać gdy zależy mi na czasie i ile to kosztuje?
Dostawa kurierem jest zdecydowanie najszybsza. Cennik dostaw znaleźć można pod linkiem - http://gorzkoislodko.pl/content/8-koszt-i-sposoby-dostawy

5. Jak wygląda kwestia terminu przydatności do spożycia oferowanych produktów?
Każdy oferowany przez nas produkt posiada minimum roczny termin ważności. Jeżeli jest inaczej informujemy o tym w opisie.

 6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, pod nr telefonu: 512 302 008 w godzinach 9-17-tej w dni robocze.

7. Czy można zwrócić zakupione produkty?
Tak, aczkolwiek nie dotyczy to produktów spożywczych. Masz na to 14 dni, a my nie wymagamy wyjaśnień :)

8. Ile zapłacę za przesyłkę jeśli kupię więcej sztuk?
Niezależnie od ilości za przesyłkę płacisz tylko RAZ.

9. Czy wysyłacie paczki za granicę ?
Tak wysyłamy, dokładną cenę wysyłki proszę ustalić z naszym konsultantem.

10. Dostępność, jak to rozumieć?
Jeśli dany produkt można zamówić w sklepie internetowym tzn. że jest on dostępny i znajduje się w naszym magazynie.

11. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Istnieje taka opcja, natomiast takie odbiór należy ustalić wcześniej z naszym konsultantem.

12. Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
Ceny mogą się różnić.

13. Jak rozpuścić zakupioną czekoladę?
W każdej paczce znajduje się instrukcja rozpuszczania czekolady. Z nią poradzisz sobie bez problemu!

14. Szukam ciekawych przepisów na kawę i czekoladę. Możecie mi coś zaproponować?
Pomyśleliśmy i o tym. Do każdej przesyłki dołączamy ilustrowaną broszurę z masą ciekawostek oraz przepisów.

15. Jak otrzymać rabat / uzyskać kod rabatowy?
Na bieżąco udostępniamy naszym klientom rabaty na zakupy w sklepie. Zachęcamy śledzić nasz blog oraz profil Facebook.

16. Co dzieje się z moją paczką?
W każdej wiadomości potwierdzającej wysłanie przesyłki znajduje się numer nadania. Status przesyłki najszybciej sprawdzić można poprzez wyszukiwarkę znajdującą się na samym dole naszego sklepu internetowego.

17. Paczka nosi ślady uszkodzenia, przyjąć ją.
Jeżeli widzisz jakiekolwiek uszkodzenia paczki nie przyjmuj jej. W tej sytuacji należy spisać protokół z kurierem, my zajmiemy się resztą.


ZAPISZ SIĘ JUŻ DZISIAJ DO NASZEGO NEWSLETTERA I

KUPUJ TANIEJ!

Newsletter